Despre mine

Fotografia mea
Greetings friends, sunt Cezara și vă invit să aflați despre mine din categoriile aferente profilului căt și din poeziile/ prozele pe care le citiți pe blog. :) De asemenea, pe blog o să întâlniți atât poezii/ proze propri cât și poze, melodii, videoclipuri sau creații realizate de alte persoane. Cheers!

16 decembrie, 2010

Somn


Era o eră de somn, 
Sau doar o oră? 
Doar spiritele-mi veghează noaptea-mi tulburată 
De al lor zgomot necontenit şi-asurzitor 
Mă cheamă-n noapte la şedinţă, 
Să m-adoarmă uşor și să nu mai simt... 
Din somn în somn la visul ce-ţi vibrează 
O voce închisă, tremurândă şi pierdută 
Zace în umbra lunii, de stele păzite 
Şi-n spatele lor pluteşte-n întuneric 
Un gând amarnic şi-amărât ce-mi trăiește visarea. 

Era o eră de somn, 
Sau doar o oră? 
Nu vreau ca din reverie să mă scufund în coșmar 
Mereu trezită de acelaşi strop rece de frică
Şi-al lacrimii ce se prelinge pe caldul meu obraz, 
Chiar şi în lumină e o ceaţă ce îmi bântuie visarea. 
Blestemate fiţi voi, întunecate chipuri albe 
Ce-mi păziți trezirea doar înecată în amurg. 
Umbra-mi e pierdută în pânză de păianjeni 
Lipsită de-al amorului vag, frumos vis. 



Era o eră de somn, 
Sau doar o oră? 
Cad în gânduri reflectat de a sa crudă realitate 
Era uită de somnul adânc, ce încă-ncearcă să câştige 
Domninația ei, păgâna oră ce-mi învăluie gândirea. 
Ruptă mi-e ceremonia de flăcări pretutindeni 
Încerc s-adorm, însă-mi sufletul e gol, pustiu şi rece. 
Prea departe-i gândul să-l mângâi
Şi să-l sărut, să-l țin la piept cu ale mele îmbrăţişări 
Ce etern aş vrea să-l simt 
Şi totuşi încă încerc să dorm, dar nu pot sunt prea stinger... 

Era o eră de somn, 
Sau doar o oră? 
Văd doar picturile pline de vastele păcate 
Prea vagi, loc în care și viciul lipsește - 
Care m-ar fi purtat spre negrele ispite 
La ceasul când din umbră încep să se-ntrevadă.
Suspin din zâmbet şi cânt un sunet mut
Somnul e doar un fel de-ai spune pe nume 
Acelei fiinţe în care adormiţii nu au vise 
E doar un gând singuratic ce ține și o oră. Și o eră.
Molimă. E moartea, dar e doar un somn.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu