Despre mine

Fotografia mea
Greetings friends, sunt Cezara și vă invit să aflați despre mine din categoriile aferente profilului căt și din poeziile/ prozele pe care le citiți pe blog. :) De asemenea, pe blog o să întâlniți atât poezii/ proze propri cât și poze, melodii, videoclipuri sau creații realizate de alte persoane. Cheers!

07 noiembrie, 2010

În nebunia lucrurilor trecătoare


Gânduri deşarte...mă amențesc prin frumuseţea lor ca de argint şi prin melancolia lacrimii ce-mi înţeapă obrazul. Ochii mi se topesc ca un cub de gheaţă sub globul de soare, cald. Vederea-mi păienjenită de jilavul stropilor de apă, e atât de linişte, le aud cum se sparg de pardoseala goală, goală că în sufletul meu. Beznă afară, beznă înăuntru, doar o lumânare ce licăreşte tiptil, romantic într-un colţ - mai să se stîngă, îmi luminează lacrimile căzute. Cât de frumos e nimicul, nimicul ce-l văd în obscuritate, atât mister şi câtă speranţă risipită, îi simţi parfumul dezamăgirii în adierea firului de vânt ce intră pe unde apucă doar de dragul de a-mi stinge lumânarea. Aşa palidă e noaptea deranjată de zgomotul liniştii şi-al ecoului mut din camera alăturată. O altă încăpere goală că orice zi pierdută în timp. Trenul viselor e şi el departe, şi nu vine, pleacă, ne-a părăsit la fel ca restul. Hainul drum, coborând şi tot aici, în camera mea cu o lumânare ce zace nestinsă şi gândurile mele care hoinăresc deşarte... 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu