Despre mine

Fotografia mea
Greetings friends, sunt Cezara și vă invit să aflați despre mine din categoriile aferente profilului căt și din poeziile/ prozele pe care le citiți pe blog. :) De asemenea, pe blog o să întâlniți atât poezii/ proze propri cât și poze, melodii, videoclipuri sau creații realizate de alte persoane. Cheers!

05 noiembrie, 2010

Aglomerație


E plină lumea de nebuni
Umblând,...
Cărări, cărări
Urlând pustiu la lună.
Iubind cerul uitat de restul
Zâmbind, ce alţii nu mai ştiu
Plângând când tu ai râde
Văzând nimicul ce tu-l crezi nimic.


E plină lumea de cuvinte, în curând,
Iubirea va dispărea,
Fericirea,
Dragostea,
Mirarea.
Va rămâne cuvântul ură,
Lacrimă,
Gol -
Cuvintele ce ne divizează inima.

E plină lumea de cinici
Adio fericire.
Adio zâmbet.
Adio sentiment.
Acesta e biroul meu
Stiloul meu, şi foaia mea
Asta este treaba mea...
Fericirea e pentru altcineva.


E plină lumea de calici,
Ce-i al tău
De-al drept şi-al meu...
Numai dă-mi să am şi eu...

E plină lumea de glumeţi
La fel de nebuni sunt și ei,
Râsul rămâne scris.
Hazliu cum cinicul
Se încurcă în propriile foi
Iar calicul tot nesătul rămâne.

E plină lumea de oameni,
Şi cam atât pot spune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu