Despre mine

Fotografia mea
Greetings friends, sunt Cezara și vă invit să aflați despre mine din categoriile aferente profilului căt și din poeziile/ prozele pe care le citiți pe blog. :) De asemenea, pe blog o să întâlniți atât poezii/ proze propri cât și poze, melodii, videoclipuri sau creații realizate de alte persoane. Cheers!

21 octombrie, 2010

Bolta trecutului


Captiv în umbra nimicului, 
Învelit de golul nesărat... 
Când speranţa devine dor - 
Iar clipele se spulberă şi...mor. 
Rătăcesc haotic, mă pierd în noapte 
Împiedicat de al gândului meu dor - 
Şi-mi aud paşii trecutului cu cad şi...mor. 
Răsuflarea mi-e atât de grea 
Mă retrag în palidul sărut, atingerea buzelor... 
Privind cuvintele ce devin şoapte de dor - 
Aşa cum lacrimile curg pe obraz şi...mor. 
Fiinţă - ochii-mi de tine n-am cum să-i despart 
Însă poveştile de-amor sunt triste şi dor - 
Aici eu voi trăi un vis şi...n-am să mor. 



Captiv mă voi risipi uşor, undeva unde,
Unde-mi speranţele nu mai mor 
Iar cuvintele nu mai sunt şoaptele ce dor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu