Despre mine

Fotografia mea
Greetings friends, sunt Cezara și vă invit să aflați despre mine din categoriile aferente profilului căt și din poeziile/ prozele pe care le citiți pe blog. :) De asemenea, pe blog o să întâlniți atât poezii/ proze propri cât și poze, melodii, videoclipuri sau creații realizate de alte persoane. Cheers!

17 septembrie, 2010

Moroi


Leagănă iarba, ceva, sumbru și tăcut,
Se mișcă rapid un necunoscut.
Zgomotul ghearelor, îmi dă fiori,
Zgomotul ghearelor, și cârdul de ciori.

Sufletul bântuit de bestiile nopții,
Mă chinuie, privirea de mort.
Misterele profund ascunse ale vieții,
Mă ucid, și-n timp nu pot să mă-ntorc.

Sufletul mi se stinge ușor,
Mă uită, nu-i pasă, mă lasă să mor.
În pădure sunt hrana celor ce mă vor,
Doar de amintirile ce o să le las în urmă, o să-mi fie dor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu